Pritožbe in vračila

V primeru pritožbe, poškodbe med dostavo, napake pri prenosu podatkov ali katere koli druge napake, nas kontaktirajte v dveh delovnih dneh od prejema pošiljke. Stranka je dolžna pritožbo poslati po elektronski pošti na mbe@mbe.si ali pisno v zakonskem roku 14 dni na naslov: MBE Slovenska vas d.o.o., Slovenska vas 4c, 8261 Jesenice na Dolenjskem.

Uporabnik pridobi pravico do pritožbe, če:

  • izdelek ni dostavljen v skladu z navodili v naročilu
  • dobavljeni izdelek ne ustreza standardom
  • je bil izdelek med dostavo poškodovan

Po prejemu izdelka je preverjanje pravilnosti naročila odgovornost stranke; stranka je dolžna prejete artikle primerjati z računom in če kaj manjka, mora na to opozoriti takoj, ker naknadne pritožbe ne bodo upoštevane.

Vse te pritožbe bomo obravnavali v dogovoru z naročnikom oz. prejemnikom izdelka v najkrajšem možnem času.